2010年6月12日

適應中。

雨後陽光,終於享受到新家的好處 -看到黃昏六點左右的陽光。

可惜,由於長期處於日出而作、日落仍作的工作環境下,雙眼對於這種陽光竟然有點不適應,
稍為刺眼,可說是久違的愜意幸福中的一點美中不足。

還有,
長期失去週休的我居然對週末日的活動有點沒反應過來,
平日都是吃午飯回office,然後在office召集大家叫下午茶或晚飯,
這下子,真的得要好好安排假期的節目呢。

(笑,這算是...犯賤嗎?又,看來又是時候好好唸書了)

3 則留言:

  1. 約我保齡呀~~ 我好耐冇去啦..... ^^
    球技生疏不少.......

    然後...約我睇戲啦
    我好耐冇入過戲院啦 ><

    and 我地個女生約會呀.....
    哈哈 仲有唱k ^^
    快d成行啦 耶~~~~~

    5

    回覆刪除
  2. 六日OKAY?
    你weekday都做乖學生...
    係喎,聽日開飯,咁你咪返唔到學?

    回覆刪除
  3. 係呀~ 打算走堂
    六日好呀~~ 玩得盡興d....
    weekday 過三個星期應該又可以的了 ^^

    5

    回覆刪除