2010年6月24日

香港人真幸福

可以為民主爭口氣,放下輸贏的因素,
至少可以為普選辯論個兩整天,巿民可以選擇在立法會前地靜坐。

看看那個民主力量少得要死的澳門吧,
23條靜靜的做了所謂的咨詢又低調地通過,
我不是要傳揚凡事必反的精神,是態度。

香港精神好有態度。

不過,以澳門人的質素,
算了吧,難道想唯恐天下不亂嗎?

3 則留言:

  1. 澳門如果有個機會「起錨」已經好好,根本唔奢求全民普選,而且我同意以澳門人目前嘅質素,普選行唔通,只會令賄選愈來愈嚴重。(唔知有冇記錯彭立中講過,在民智未全開嘅社會民主政制係行唔通)

    講真如果唔係有一班積極爭取嘅人,我諗中央同港府真係啋佢地都有味,今時今日push到佢地做修改,真係香港人自己爭取返泥,好羨慕亦都好佩服佢地咁堅持!

    (但不表示我認同那個咒華叔「癌上腦」的匪類的人格!)

    回覆刪除
  2. 你果然是彭立忠的忠實粉絲~XD
    想起以前開心的日子呢~~

    我也有點想既好人又有料分數又甜的老彭~

    回覆刪除
  3. 還好啦,彭老是僑生中的品牌,不去上說過不去(:P其實是貪分數高同易過),我相信對缺少政治教育的澳門學生來說去上哪一個老師教的中憲課都應該會有得益

    回覆刪除