2010年6月28日

打咭生活

本日唯一的錯,

驚見自己忘記clock in,吐血XD

我覺得這份工最重要的就是打咭,

然而,這個習慣太難改,畢竟脫離打咭生活快三年。

4 則留言:

  1. 沒打過咭,之前還一度有在可接受範圍內鬥遲的傾向

    回覆刪除
  2. @__@
    經我調查,原來我太早返工..clock in時間同clock out重疊左...

    回覆刪除
  3. 新來新豬肉?(還是你家離公司實在太近)

    回覆刪除
  4. 話說....落大雨我懶得行返屋企
    所以係樓下匆忙買個外賣就算

    (可見我係懶人界既MASTER)

    回覆刪除